dag4 lesgeven, kinderen en larven - Reisverslag uit Kâmpôt, Cambodja van Niels Veen - WaarBenJij.nu dag4 lesgeven, kinderen en larven - Reisverslag uit Kâmpôt, Cambodja van Niels Veen - WaarBenJij.nu

dag4 lesgeven, kinderen en larven

Door: niels

Blijf op de hoogte en volg Niels

13 Juni 2016 | Cambodja, Kâmpôt

Ja! Eindelijk, de dag is aangekomem om dan eindelijk les te geven. Om 8 uur liepen we naar de school, die 1 rijstveld verder lag(Cambodjaanse maten). De kinderen waren gelijk enthousiast en zaten al vrolijk op ons te wachten.
Om 8:15 begonnen de lessen. Elise en ik zijn samen bezig met een reading program. Wij helpen de kinderen met lezen en hun uitspraak. Dit was echt heeel leuk en de kinderen vonden dat ook. In de middag deden we Engelse spelletjes die ik had meegenomen uit Nederland. THANK YOU TEACHER was het antwoord gepaard met een uitbundig applaus.
Ging dat ook maar zo in Nederland :p

In de avond gingen we lekker eten en ja er waren larven op het menu.
Beoordeling: knapperig, melig en echt heeel lekker?
'T proefde raar maar niet verkeerd.

Morgen naar de saltfields... Lekker zweten want daar is het nog warmer gevoelstemperatuur van 45+.

  • 13 Juni 2016 - 17:24

    Opa & Oma:

    de lucht zag er beter uit dan de larven , en die 45 graden is voor ons ook te warm dus blijven wij maar hier.
    nog veel plezier met het lesgeven , dat zal wel lukken als je nu al applaus krijgt.
    groeten uit een nat en fris korteraar!!

    Oma & Opa.

  • 13 Juni 2016 - 20:32

    Paula:

    Leuk Niels!!!!

    Fijn dat iedereen gezellig en spontaan is naar jullie!!
    Veel plezier, we vinden het erg leuk je avontuur te volgen!!

    Tot snel!!

  • 13 Juni 2016 - 21:00

    Sonja :

    Ha Niels,

    Leuk om jou op deze manier te volgen.
    Wat zullen de kinderen het fantastisch gevonden hebben om Engels te leren en 's middags de Engelse spelletjes, goed bedacht!

    Wat dapper dat je larven heb gegeten, ook dat hoort erbij!
    Aziatische cultuur is ook inclusief eetgewoonte.

    Niels, geniet van elk moment, en van al die lieve mensen om je heen.

    Tot gauw!

  • 14 Juni 2016 - 00:52

    Mam:

    Ha vriend, zo fijn te horen dat je het zo super hebt! Geniet ervan en......ik ben weer veilig geland vanuit madrid....vanaaf ff skypen? X

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Niels

Ik ben Niels van Veen, een enthousiaste vrijwilliger onder de naam van Be More. Ik ben deze zomer van 10 Juni tot 10 Juli in Cambodja om daar kinderen een betere toekomst te bieden. Ik doe dit door middel van Engelse lessen en computerlessen. Ik heb er ontzettend veel zin in zeker omdat ik later ook meester wil worden. Ik update dit blog dagelijks zodat mijn familie, vrienden en andere lezers elke dag ook een stukje meemaken van de tropische sfeer in Cambodja.

Actief sinds 07 Juni 2016
Verslag gelezen: 149
Totaal aantal bezoekers 5775

Voorgaande reizen:

10 Juni 2016 - 10 Juli 2016

Mijn eerste vrijwilligers reis

21 Juni 2016 - 21 Juni 2016

dag 12: Plannen, gitaar

Landen bezocht: