dag5: Lidah, ziektes en de saltfields - Reisverslag uit Kâmpôt, Cambodja van Niels Veen - WaarBenJij.nu dag5: Lidah, ziektes en de saltfields - Reisverslag uit Kâmpôt, Cambodja van Niels Veen - WaarBenJij.nu

dag5: Lidah, ziektes en de saltfields

Door: niels

Blijf op de hoogte en volg Niels

14 Juni 2016 | Cambodja, Kâmpôt

Hai lezerss,

Vandaag was het weer een hele warme dag 40 graden+ maar dat heeft mij michelle, elise, tessa en michelle 2 niet tegengehouden. Wel waren dr 2 ziek bij ons maar zelfs dat maakte niet uit want deze helden zijn doorgegaan tot het eind.
Ook was ik vandaag met Lidah naar de Saltfields geweest. Ik heb hem geholpen met het orde houden van de klas en hij kon daardoor prima lesgeven ook ik heb het alphabet 10x doorgenomen met de klas.
Ook al zijn we niet door met het EK maakte mij dat niet uit en heb ik gevoetbald met alle kinderen van de school. ORANJE KAMPIOEN NATUURLIJK.

En vanavond lekker Cambodjaans gegeten Loc Lac echt een aanrader voor wie niet van larven houdt. (Iedereen dus)

Morgen is er een leraar afwezig en Elise en ik hebben de hele klas en ons Cambodjaans is nou niet het beste.

Groetjes aan iedereen
AKUN voor het lezen
Niels van Veen

  • 14 Juni 2016 - 22:52

    Mam:

    Ha vriend, zet m op....jij kan samen met elise deze klas runnen ...toppers!!!! xx

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Niels

Ik ben Niels van Veen, een enthousiaste vrijwilliger onder de naam van Be More. Ik ben deze zomer van 10 Juni tot 10 Juli in Cambodja om daar kinderen een betere toekomst te bieden. Ik doe dit door middel van Engelse lessen en computerlessen. Ik heb er ontzettend veel zin in zeker omdat ik later ook meester wil worden. Ik update dit blog dagelijks zodat mijn familie, vrienden en andere lezers elke dag ook een stukje meemaken van de tropische sfeer in Cambodja.

Actief sinds 07 Juni 2016
Verslag gelezen: 108
Totaal aantal bezoekers 5767

Voorgaande reizen:

10 Juni 2016 - 10 Juli 2016

Mijn eerste vrijwilligers reis

21 Juni 2016 - 21 Juni 2016

dag 12: Plannen, gitaar

Landen bezocht: