dag7: rare dromen en lekker eten - Reisverslag uit Kâmpôt, Cambodja van Niels Veen - WaarBenJij.nu dag7: rare dromen en lekker eten - Reisverslag uit Kâmpôt, Cambodja van Niels Veen - WaarBenJij.nu

dag7: rare dromen en lekker eten

Door: niels

Blijf op de hoogte en volg Niels

16 Juni 2016 | Cambodja, Kâmpôt

Hey Nederlanders,

Die malaria pillen zijn me wat. Onze nederlandse club hier in Cambodja heeft allmaal rare dromen. Elise en yente zien dingen die er niet zijn en ik droom over mn vriendin die boos word en daarna verdwijnt iedereen in de limo.

Gekke sh** hierzo :p
Vandaag hebben elise en ik lesgegeven over speelgoed. Heel gezellig ook over dieren een boekje gelezen. Ook zijn onze dagelijkse bedelaars weer langsgekomen bij onze beste lunchcafé. Heel gezellig nog steeds hoor :)

Vanavond bij een heerlijke italiaan pasta gegeten (3.5 euro/ nog lekkerder dus)

Hopelijk is het eten ook zo lekker als ik weer terug ben on NL ( goodluck mom)

Akun
Greetings Nielsie

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Niels

Ik ben Niels van Veen, een enthousiaste vrijwilliger onder de naam van Be More. Ik ben deze zomer van 10 Juni tot 10 Juli in Cambodja om daar kinderen een betere toekomst te bieden. Ik doe dit door middel van Engelse lessen en computerlessen. Ik heb er ontzettend veel zin in zeker omdat ik later ook meester wil worden. Ik update dit blog dagelijks zodat mijn familie, vrienden en andere lezers elke dag ook een stukje meemaken van de tropische sfeer in Cambodja.

Actief sinds 07 Juni 2016
Verslag gelezen: 101
Totaal aantal bezoekers 5771

Voorgaande reizen:

10 Juni 2016 - 10 Juli 2016

Mijn eerste vrijwilligers reis

21 Juni 2016 - 21 Juni 2016

dag 12: Plannen, gitaar

Landen bezocht: