dag8: Ziek! - Reisverslag uit Kâmpôt, Cambodja van Niels Veen - WaarBenJij.nu dag8: Ziek! - Reisverslag uit Kâmpôt, Cambodja van Niels Veen - WaarBenJij.nu

dag8: Ziek!

Door: niels

Blijf op de hoogte en volg Niels

17 Juni 2016 | Cambodja, Kâmpôt

Hallo Hollanders,

Vandaag was niet zo'n leuke dag. Ik ben vanochtend ziek geworden, ik voelde me al niet zo lekker en mijn ontbijt yoghurt viel ook al niet zo goed. Dat bleek al snel want het kwam er 5 min later al uit. (Ja dit wordt een lekker verhaal)
Ik bleef dus thuis dat was duidelijk. Maar ik was niet alleen..... Buikpijn en hoofdpijn kwamen op bezoek en misselijkheid nam maar geen afscheid. In de middag was Elise er en die had een brownie meegenomen. Hartstikke lief en die deed mijn lichaam goed. Superlief!
In de avond zat er een lekkere knoop in mijn lichaam, maar ik wilde toch wel graag wat eten. Na een halve kop soep trok ik het niet meer en ging ik lekker naar huis.

Hopelijk ben ik morgen wat beter.

Geen foto"s vandaag dat was anders best ranzig.
Oh w8 ff ...1 foto chena.....(moeder van het gezin waar ik verblijf) gaf mij een paar bananen. Ook super lief!

Wordt hier goed verzorgd!

Akun en tot morgen.

  • 17 Juni 2016 - 22:51

    Mam:

    Hey vriend,

    Hoop dat je snel weer opknapt!! Zodat jullie met elkaar de tocht naar het bounty eiland kunnen maken!
    Enne de lieve groeten aan Chena....x

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Niels

Ik ben Niels van Veen, een enthousiaste vrijwilliger onder de naam van Be More. Ik ben deze zomer van 10 Juni tot 10 Juli in Cambodja om daar kinderen een betere toekomst te bieden. Ik doe dit door middel van Engelse lessen en computerlessen. Ik heb er ontzettend veel zin in zeker omdat ik later ook meester wil worden. Ik update dit blog dagelijks zodat mijn familie, vrienden en andere lezers elke dag ook een stukje meemaken van de tropische sfeer in Cambodja.

Actief sinds 07 Juni 2016
Verslag gelezen: 133
Totaal aantal bezoekers 5762

Voorgaande reizen:

10 Juni 2016 - 10 Juli 2016

Mijn eerste vrijwilligers reis

21 Juni 2016 - 21 Juni 2016

dag 12: Plannen, gitaar

Landen bezocht: