dag 22: rotsklimmen, community tour - Reisverslag uit Kâmpôt, Cambodja van Niels Veen - WaarBenJij.nu dag 22: rotsklimmen, community tour - Reisverslag uit Kâmpôt, Cambodja van Niels Veen - WaarBenJij.nu

dag 22: rotsklimmen, community tour

Door: niels

Blijf op de hoogte en volg Niels

02 Juli 2016 | Cambodja, Kâmpôt

Hallo allemaal,

Vandaag was echt een hele gave dag. We hadden vandaag rotsen beklommen in kampot. Zoo gaaf! Heel mooi uitzicht over het gebied en een zware workout. Wr moesten ons namelijk door de kleinste gaten wurmen en de steilste rotsen beklimmen. Zwaar maar elke riel waard. Hierna waren we uitgehongerd en hebben lekker gegeten.
Niet veel later begon onze community tour door de streek van Kampot. Ook hier door de grotten gegaan. Zonder gids (naja onze tuc tuc driver dan). Ook de beroemde pepperfields gezien. Zag er gaaf uit. Ook naar de Saltfields geweest waar ik mijn schooltje lied zien. We waren allemaal op na deze dag.

Als afsluiting lekker italiaans gegeten.

slaaplekker allemaal.

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Niels

Ik ben Niels van Veen, een enthousiaste vrijwilliger onder de naam van Be More. Ik ben deze zomer van 10 Juni tot 10 Juli in Cambodja om daar kinderen een betere toekomst te bieden. Ik doe dit door middel van Engelse lessen en computerlessen. Ik heb er ontzettend veel zin in zeker omdat ik later ook meester wil worden. Ik update dit blog dagelijks zodat mijn familie, vrienden en andere lezers elke dag ook een stukje meemaken van de tropische sfeer in Cambodja.

Actief sinds 07 Juni 2016
Verslag gelezen: 54
Totaal aantal bezoekers 5757

Voorgaande reizen:

10 Juni 2016 - 10 Juli 2016

Mijn eerste vrijwilligers reis

21 Juni 2016 - 21 Juni 2016

dag 12: Plannen, gitaar

Landen bezocht: