dag23: Best day ever! - Reisverslag uit Kâmpôt, Cambodja van Niels Veen - WaarBenJij.nu dag23: Best day ever! - Reisverslag uit Kâmpôt, Cambodja van Niels Veen - WaarBenJij.nu

dag23: Best day ever!

Door: Niels

Blijf op de hoogte en volg Niels

03 Juli 2016 | Cambodja, Kâmpôt

Haiii

Vandaag was echt de allerbeste dag ooit. Niks kan vandaag nog toppen.
We begonnen vandaag met een busrit door de bergen van Kampot. The Bokor mountain tour, met fantastisch onaangeraakte natuur. De relaxte sfeer was zeker aanwezig. Ook zat daarbij een plek met hele mooie watervallen waarbij ook super mooie plaatjes te schieten waren.

Het valt niet te beschrijven hoe het daar was, dus ik ga jullie allemaal aanraden om maar gewoon hierheen te komen ( haha lekker simpel Niels). Ook zit ik boordevol verhalen over vandaag die ik allemaal zal vertellen.

Vervolgens zat er ook nog een sunset tour bij inbegrepen. En wauw dat was me er een. Amper wolken aan de lucht, zwemwater aanwezig en een heerlijk temperatuurtje. Fantastisch!

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Niels

Ik ben Niels van Veen, een enthousiaste vrijwilliger onder de naam van Be More. Ik ben deze zomer van 10 Juni tot 10 Juli in Cambodja om daar kinderen een betere toekomst te bieden. Ik doe dit door middel van Engelse lessen en computerlessen. Ik heb er ontzettend veel zin in zeker omdat ik later ook meester wil worden. Ik update dit blog dagelijks zodat mijn familie, vrienden en andere lezers elke dag ook een stukje meemaken van de tropische sfeer in Cambodja.

Actief sinds 07 Juni 2016
Verslag gelezen: 53
Totaal aantal bezoekers 5769

Voorgaande reizen:

10 Juni 2016 - 10 Juli 2016

Mijn eerste vrijwilligers reis

21 Juni 2016 - 21 Juni 2016

dag 12: Plannen, gitaar

Landen bezocht: