dag28: laatste dag - Reisverslag uit Phnom-Penh, Cambodja van Niels Veen - WaarBenJij.nu dag28: laatste dag - Reisverslag uit Phnom-Penh, Cambodja van Niels Veen - WaarBenJij.nu

dag28: laatste dag

Door: niels

Blijf op de hoogte en volg Niels

09 Juli 2016 | Cambodja, Phnom-Penh

sunsudaiiiii,

Er is een tijd van komen en een tijd van gaan. Zo luid het het spreekwoord en elk woord ervan klopt, het was leuk maar er komt ook een einde. Vandaag heb ik goed afgesloten met de killingfields wat best heftig was en de gevangenis die bij dat berhaal betrokken is(sorry geen foto's best heftig voor sommigen). De laatste dag heb ik door gemaakt met de Michelles en Yente die de hele reis nog leuker hebben gemaakt. Ik wens hun nog een hele fijne reis in thailand en yente een goede reis naar huis. Ook wil ik alle lezers bedanken voor de leuke reacties en het volgen van mij in Cambodja. YOU ARE ALL AMAZING. Morgen ben ik om 18:45 weer op NL bodem. Zie jullie dan :).

tri lon.

Nelis

  • 09 Juli 2016 - 13:29

    Michelle Esmee Janssen:

    Niels, jij super bedankt voor de geweldige maand! Vanavond nog even goed genieten met je grootste fans ( wij dus) Alvast En een hele fijne reis terug! Maar daar drinken we vanavond nog wel biertje of 5 op! X kleine Mies

  • 09 Juli 2016 - 13:35

    Michelle Elbers :

    WE GAAN JE MISSEN NELIS!

  • 11 Juli 2016 - 09:15

    Simone:

    Super leuke verhalen Niels en ben blij dat je het zo naar je zin hebt gehad! Hopelijk kom je nog eens terug! Geniet in Nederland, elke dag kaaaaaas!! ;)

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Niels

Ik ben Niels van Veen, een enthousiaste vrijwilliger onder de naam van Be More. Ik ben deze zomer van 10 Juni tot 10 Juli in Cambodja om daar kinderen een betere toekomst te bieden. Ik doe dit door middel van Engelse lessen en computerlessen. Ik heb er ontzettend veel zin in zeker omdat ik later ook meester wil worden. Ik update dit blog dagelijks zodat mijn familie, vrienden en andere lezers elke dag ook een stukje meemaken van de tropische sfeer in Cambodja.

Actief sinds 07 Juni 2016
Verslag gelezen: 1981
Totaal aantal bezoekers 5768

Voorgaande reizen:

10 Juni 2016 - 10 Juli 2016

Mijn eerste vrijwilligers reis

21 Juni 2016 - 21 Juni 2016

dag 12: Plannen, gitaar

Landen bezocht: