Dag 10: Regenseizoen, bios en ik ben weer beter - Reisverslag uit Kâmpôt, Cambodja van Niels Veen - WaarBenJij.nu Dag 10: Regenseizoen, bios en ik ben weer beter - Reisverslag uit Kâmpôt, Cambodja van Niels Veen - WaarBenJij.nu

Dag 10: Regenseizoen, bios en ik ben weer beter

Door: Niels

Blijf op de hoogte en volg Niels

19 Juni 2016 | Cambodja, Kâmpôt

Hai allemaal,

Ik ben weer beter:) en vandaag wilden we eindelijk wat gaan doen i.p.v rondhangen bij het zwembad. We wilden naar Rabbit island. Een paradijs eiland in Kep (naast kampot). Het leek helemaal goed te gaan tot de oversteek. 3 x raden..... Het regenseizoen moest zich even laten zien. Stortbuien, bliksem en donder waren daarbij betrokken. Maar toen t ff droog werd ging ik gelijk t water in.

De laatste 2 uur zaten we daar depressief te wachten tot de storm overwaaide. Wat dus niet gebeurde. Maar wij wilden samen met de kapitein toch de oversteek maken. We waren nog dapperder dan de US ARMY die daar ook verbleef. (Ik zeg niet verstandiger)

In de avond keken we gezellig een filmpje in de bios ($2)

Zo konden we toch nog een beetje stralen. :)

Slaap lekker !!!

Niels

  • 20 Juni 2016 - 12:03

    Opa & Oma:

    gelukkig voor jou Niels dat je weer beter bent.
    en is het natte seizoen nu echt begonnen.
    hier ook hoor het is vandaag echt nat ze verwachten zo'n 15 uur regen.
    woensdag word het hier beter
    nou Niels de groeten, ook van Oma natuurlijk.
    uit een heel nat Korteraar.

    Opa.

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Niels

Ik ben Niels van Veen, een enthousiaste vrijwilliger onder de naam van Be More. Ik ben deze zomer van 10 Juni tot 10 Juli in Cambodja om daar kinderen een betere toekomst te bieden. Ik doe dit door middel van Engelse lessen en computerlessen. Ik heb er ontzettend veel zin in zeker omdat ik later ook meester wil worden. Ik update dit blog dagelijks zodat mijn familie, vrienden en andere lezers elke dag ook een stukje meemaken van de tropische sfeer in Cambodja.

Actief sinds 07 Juni 2016
Verslag gelezen: 113
Totaal aantal bezoekers 5758

Voorgaande reizen:

10 Juni 2016 - 10 Juli 2016

Mijn eerste vrijwilligers reis

21 Juni 2016 - 21 Juni 2016

dag 12: Plannen, gitaar

Landen bezocht: