dag 16: Wat een dag! - Reisverslag uit Kâmpôt, Cambodja van Niels Veen - WaarBenJij.nu dag 16: Wat een dag! - Reisverslag uit Kâmpôt, Cambodja van Niels Veen - WaarBenJij.nu

dag 16: Wat een dag!

Door: Niels

Blijf op de hoogte en volg Niels

25 Juni 2016 | Cambodja, Kâmpôt

Hai,

Wat een dag! Het weekend is weer begonnen maar zo voelt t nog lang niet. Vandaag was onze reis dag naar Siem Reap. 10 uur reizen in totaal(met vertraging). Onze 1ste stap begon bij de tuk tuk die om 7uur bij mn huis stond. Tha bracht mij naar het busstation. Vanaf daar ging onze eerste bus naar Pnom Phen (4uur). Maar door vertraging hadden we onze aansluiting gemist en ging de volgende pas om 3uur. Na een lunch gingen we de volgende 6 uur tegemoed.

Na 6 lange uren zijn we nu eindelijk in het hotel. En om half 5 vertrekken we om de zonsopgang bij Angkor wat te bekijken.
Ik heb er zin in :)

Slaap lekker allemaal.

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Niels

Ik ben Niels van Veen, een enthousiaste vrijwilliger onder de naam van Be More. Ik ben deze zomer van 10 Juni tot 10 Juli in Cambodja om daar kinderen een betere toekomst te bieden. Ik doe dit door middel van Engelse lessen en computerlessen. Ik heb er ontzettend veel zin in zeker omdat ik later ook meester wil worden. Ik update dit blog dagelijks zodat mijn familie, vrienden en andere lezers elke dag ook een stukje meemaken van de tropische sfeer in Cambodja.

Actief sinds 07 Juni 2016
Verslag gelezen: 100
Totaal aantal bezoekers 5763

Voorgaande reizen:

10 Juni 2016 - 10 Juli 2016

Mijn eerste vrijwilligers reis

21 Juni 2016 - 21 Juni 2016

dag 12: Plannen, gitaar

Landen bezocht: