dag18: Busreis, Nieuwe Huisgenoot - Reisverslag uit Kâmpôt, Cambodja van Niels Veen - WaarBenJij.nu dag18: Busreis, Nieuwe Huisgenoot - Reisverslag uit Kâmpôt, Cambodja van Niels Veen - WaarBenJij.nu

dag18: Busreis, Nieuwe Huisgenoot

Door: niels

Blijf op de hoogte en volg Niels

27 Juni 2016 | Cambodja, Kâmpôt

beste Hollanders,

Lange dag is de conclusie van vandaag. Vandaag 13uur gereisd. Maar het gaat noet om het eindpunt maar om de reis dus in dat geval hebben we het goed gedaan. Na 13uur kwamen we vermoeid en chagereinig terug (ikke niet hoor xD)
En namen we een lekkere borrel. Het was me wel een weekend hoor. Een wereldwonder zien doe je niet elke dag. Maar het doet je ook realiseren wat de kleinere wonderen zijn. Thuis, mn ouders, familie en vrienden. Hier in Cambodja en Azië zie je dat elke dag. Die wonderen moet ik ook maar wat vak waarderen.

Ook kwam er dit weekend een nieuwe vrijwilliger Florine. Ze had vandaag haar 1ste dag maar ik was er helaas niet bij. Ze heeft t in haar uppie gedaan. Super knap. Morgen ga ik mee en leg ik dr alles uit. Super toffe meid en we gaan het vast heel leuk samen hebben ;)

greetings from the jungle.
Niels

  • 28 Juni 2016 - 12:29

    Ilse:

    Yo Niets,
    Fijn om te horen dat je het zo leuk hebt. Ik verwacht wel wat foto's te zien als je terug bent ;)
    De tijd gaat zeker erg hard daar? We missen je wel hoor.
    Xxx Ilse

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Niels

Ik ben Niels van Veen, een enthousiaste vrijwilliger onder de naam van Be More. Ik ben deze zomer van 10 Juni tot 10 Juli in Cambodja om daar kinderen een betere toekomst te bieden. Ik doe dit door middel van Engelse lessen en computerlessen. Ik heb er ontzettend veel zin in zeker omdat ik later ook meester wil worden. Ik update dit blog dagelijks zodat mijn familie, vrienden en andere lezers elke dag ook een stukje meemaken van de tropische sfeer in Cambodja.

Actief sinds 07 Juni 2016
Verslag gelezen: 105
Totaal aantal bezoekers 5764

Voorgaande reizen:

10 Juni 2016 - 10 Juli 2016

Mijn eerste vrijwilligers reis

21 Juni 2016 - 21 Juni 2016

dag 12: Plannen, gitaar

Landen bezocht: