dag 24&25 - Reisverslag uit Kâmpôt, Cambodja van Niels Veen - WaarBenJij.nu dag 24&25 - Reisverslag uit Kâmpôt, Cambodja van Niels Veen - WaarBenJij.nu

dag 24&25

Door: niels

Blijf op de hoogte en volg Niels

06 Juli 2016 | Cambodja, Kâmpôt

Subsudai,

Sorry dat ik gisteren niet geschreven heb. Ik was heeel moe.
Gisteren (24) was een moeilijke dag. We hadden namelijk de oudergesprekken. Daar zaten nogall moeilijke gesprekken bij. Kinderen die nooit zullen studeren, kinderen die alcohol moeten halen voor hun vader. Kinderen die zien hoe hun moeder in elkaar wordt geramd. Ook was er een man die zijn regenjas aan mij gaf omdat t met bakken naar beneden kwam. Mensen die niks hebben geven veel meer dan mensen met veel.
heftig!

dag 25: Vandaag was zooo leuk. In de ochtend ging Florine met mij mee naar de saltfields. Daar hebben we heel leuk lesgegeven. In de middag had ik een voetbalwedstrijd tegen België. Cambodja heeft dik gewonnen met mij als topscoorder ik heb een hattrick gemaakt!
België neemt volgend jaar revanche.

Heeft Nederland toch internationaal meegedaan.

  • 06 Juli 2016 - 22:45

    Paps:

    He Goosert..

    Goed dat je namens ons land een bijdrage hebt geleverd op het internationale strijdtoneel. Maxima zal trots op je zijn..!!
    Het is mooi te zien hoe je je best doet om de ouderavonden geregeld te krijgen.
    Al proberen ze het maar.. Maar soms heeft het ook gewoon tijd nodig om aan het idee te wennen...

    We zien uit naar je thuiskomst zondag, maar ik kan me voorstellen dat het voor jou nog wat vroeg komt.. Je maakt zoveel mee!!

    Geniet nog van de dagen die er zijn en vooral van de mensen daar..
    Groet,

    Pap

  • 07 Juli 2016 - 08:45

    Willy:

    Ha Niels,

    Wat een prachtige verhalen schrijf je over al jouw belevenissen daar. Ik begrijp dat deze weken voor jou heel bijzonder zijn, in heel veel opzichten!

    Een goede en veilige vlucht naar huis, en geniet van de laatste dagen!

    Hartelijke groeten,
    Willy.

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Niels

Ik ben Niels van Veen, een enthousiaste vrijwilliger onder de naam van Be More. Ik ben deze zomer van 10 Juni tot 10 Juli in Cambodja om daar kinderen een betere toekomst te bieden. Ik doe dit door middel van Engelse lessen en computerlessen. Ik heb er ontzettend veel zin in zeker omdat ik later ook meester wil worden. Ik update dit blog dagelijks zodat mijn familie, vrienden en andere lezers elke dag ook een stukje meemaken van de tropische sfeer in Cambodja.

Actief sinds 07 Juni 2016
Verslag gelezen: 158
Totaal aantal bezoekers 5760

Voorgaande reizen:

10 Juni 2016 - 10 Juli 2016

Mijn eerste vrijwilligers reis

21 Juni 2016 - 21 Juni 2016

dag 12: Plannen, gitaar

Landen bezocht: