dag 26: laatste nachtje in kampot - Reisverslag uit Kâmpôt, Cambodja van Niels Veen - WaarBenJij.nu dag 26: laatste nachtje in kampot - Reisverslag uit Kâmpôt, Cambodja van Niels Veen - WaarBenJij.nu

dag 26: laatste nachtje in kampot

Door: niels

Blijf op de hoogte en volg Niels

07 Juli 2016 | Cambodja, Kâmpôt

sunsudai,

Het zit er bijna voor mij op. Ik ga nu mijn laatste nacht te gemoed in een rustige, super leuke plaatsje kampot. Morgen ga iknmet de taxi naar Pnohm Phen en daar slaap ik waar t allemaal begon. Die zaterdag ga ik nog een dag struinen in Pnohm Phen en bezoek ik de killing fields.

Vandaag weer lesgegeven op de saltfield school. Heb daar verteld dat morgen mn laatste dag zal zijn. Denk niet dat de kinderen t doorhebben maaelr dat komt morgen vast wel. Afscheid nemen is altijd moeilijk. Het voelt ook heel raar om weg te gaan waar je iets hebt opgebouwd. Ook de leraren vinden t jammer dat ik nu al weg ga. En een vroeg of ik niet kon vragen of ik hier gratis mocht verblijven. Helaas zit dat er niet in.

Ik haal er nog uit wat er in zit.

tot gauw
xx nielsie

  • 07 Juli 2016 - 16:51

    Mam:

    Hey vriend,

    Wat een mooie tijd heb jij daar mogen beleven, en wat gaat de tijd snel!
    Je hebt daar prachtig werk gedaan, waar je trots op mag zijn, en wat je zelf al aan hebt gegeven......wie weet kom je er nog eens terug.....maar dan voor een langere periode.
    Ze hebben je aanwezigheid gewaardeerd, anders vragen ze je niet om langer te blijven....dat zegt genoeg, en daar kun je met recht trots op zijn...kanjer!!!

    Maar ook wij zien je héél graag weer verschijnen....en mams zelf gemaakte tomatensoep staat zondagavond voor je klaar.

    Goede reis terug en tot op schiphol, hele dikke kus van ons thuis xxx

  • 07 Juli 2016 - 19:15

    Oma:

    hoi Niels.

    wat gaat het snel.
    voor jou zeker, maar dat komt om dat je het super naar je zin heb gehad.
    het is een prachtige ervaring, en die neem niemand meer van je af.
    morgen nog even en dan naar huis.
    een goede reis, en we zien elkaar gauw.
    dikke kus.
    Opa & Oma.

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Niels

Ik ben Niels van Veen, een enthousiaste vrijwilliger onder de naam van Be More. Ik ben deze zomer van 10 Juni tot 10 Juli in Cambodja om daar kinderen een betere toekomst te bieden. Ik doe dit door middel van Engelse lessen en computerlessen. Ik heb er ontzettend veel zin in zeker omdat ik later ook meester wil worden. Ik update dit blog dagelijks zodat mijn familie, vrienden en andere lezers elke dag ook een stukje meemaken van de tropische sfeer in Cambodja.

Actief sinds 07 Juni 2016
Verslag gelezen: 95
Totaal aantal bezoekers 5766

Voorgaande reizen:

10 Juni 2016 - 10 Juli 2016

Mijn eerste vrijwilligers reis

21 Juni 2016 - 21 Juni 2016

dag 12: Plannen, gitaar

Landen bezocht: