Dag 13: lydah aangstoken? Skypen met Holland - Reisverslag uit Kâmpôt, Cambodja van Niels Veen - WaarBenJij.nu Dag 13: lydah aangstoken? Skypen met Holland - Reisverslag uit Kâmpôt, Cambodja van Niels Veen - WaarBenJij.nu

Dag 13: lydah aangstoken? Skypen met Holland

Door: Niels

Blijf op de hoogte en volg Niels

22 Juni 2016 | Cambodja, Kâmpôt

Beste Westerlingen,

Vandaag weer een vrolijke dag op het CLS. Het was zelfs een hele dag, want ik heb misschien wel Lydah aangestoken met mijn oude griepje. Hij was vandaag ziek en dus was ik een hele dag op de school zelf. Samen met Elise hebben we les "Global Knowledge" gegeven. Lekker met de wereld kaart gewerkt. Waar is t warm en waar is het koud etc.

Aan het einde van de dag lekker pizza gegeten want, waarom niet...
ik heb super zin in morgen. VRIJWILLIGERSDAG we gaan kijken bij elkaars projecten en leren van elkaar. Daarna lekker eten en een boottrip op de rivier.
ik ben razend benieuwd.

Ook geskyped met mn vader en moeder super gezellig, vond het fijn om weer even hun gezichten te zien.:) Mijn gastouders hebben ook even gezwaaid naar Nederland.

Zit hier al bijna 2 weken de tijd vliegt voorbij.

Akun en slaaplekker.

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Niels

Ik ben Niels van Veen, een enthousiaste vrijwilliger onder de naam van Be More. Ik ben deze zomer van 10 Juni tot 10 Juli in Cambodja om daar kinderen een betere toekomst te bieden. Ik doe dit door middel van Engelse lessen en computerlessen. Ik heb er ontzettend veel zin in zeker omdat ik later ook meester wil worden. Ik update dit blog dagelijks zodat mijn familie, vrienden en andere lezers elke dag ook een stukje meemaken van de tropische sfeer in Cambodja.

Actief sinds 07 Juni 2016
Verslag gelezen: 96
Totaal aantal bezoekers 5781

Voorgaande reizen:

10 Juni 2016 - 10 Juli 2016

Mijn eerste vrijwilligers reis

21 Juni 2016 - 21 Juni 2016

dag 12: Plannen, gitaar

Landen bezocht: