dag24: de laatste week is begonnen - Reisverslag uit Kâmpôt, Cambodja van Niels Veen - WaarBenJij.nu dag24: de laatste week is begonnen - Reisverslag uit Kâmpôt, Cambodja van Niels Veen - WaarBenJij.nu

dag24: de laatste week is begonnen

Door: Niels

Blijf op de hoogte en volg Niels

04 Juli 2016 | Cambodja, Kâmpôt

hey friends en family,

Vandaag is officieel de laatste week begonnen. En ik ben hard bezig met de ouderavonden organiseren, gitaar lessen en de normale lessen. Het was druk maar super leuk vandaag. Ik moet het er nog ff van nemen deze dagen.

Ik heb vandaag met lydah em Ti gepraat over de ouderavonden en ik mag het zelf helemaal regelen. Dus vanaf morgen ga ik langs de huizsn om te praten over de kinderen en de school. Echt super gaaf!

Ik zie jullie gauw,

Nelis

  • 05 Juli 2016 - 10:34

    Opa:

    Hoi Niels,
    Of is het nu Nelis geworden ?
    wat is het snel gegaan hè, die vier weken
    Hoe laat kom je Zondag eigenlijk aan? We zijn nieuwsgierig hoe je er uitziet
    en of we je nog kunnen verstaan al met al een hele belevenis voor jou.
    en we zien er naar uit dat je er weer bent.
    nog een paar hele fijne dagen. En tot gauw.

    Gr, Oma & Opa.

  • 05 Juli 2016 - 15:49

    Trudy:

    Hoi Niels,

    wat een mooie verhalen,
    leuk om te lezen hoe het gaat met je,
    en die ouderavonden, TOP idee,
    de kinderen zullen je wel gaan missen,
    nog een paar dagen genieten in Cambodja, en dan wacht hier in Nederland ook
    weer volop nieuwe uitdagingen.
    groetjes van de buurtjes

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Niels

Ik ben Niels van Veen, een enthousiaste vrijwilliger onder de naam van Be More. Ik ben deze zomer van 10 Juni tot 10 Juli in Cambodja om daar kinderen een betere toekomst te bieden. Ik doe dit door middel van Engelse lessen en computerlessen. Ik heb er ontzettend veel zin in zeker omdat ik later ook meester wil worden. Ik update dit blog dagelijks zodat mijn familie, vrienden en andere lezers elke dag ook een stukje meemaken van de tropische sfeer in Cambodja.

Actief sinds 07 Juni 2016
Verslag gelezen: 82
Totaal aantal bezoekers 5785

Voorgaande reizen:

10 Juni 2016 - 10 Juli 2016

Mijn eerste vrijwilligers reis

21 Juni 2016 - 21 Juni 2016

dag 12: Plannen, gitaar

Landen bezocht: