dag 21 reading event - Reisverslag uit Kâmpôt, Cambodja van Niels Veen - WaarBenJij.nu dag 21 reading event - Reisverslag uit Kâmpôt, Cambodja van Niels Veen - WaarBenJij.nu

dag 21 reading event

Blijf op de hoogte en volg Niels

02 Juli 2016 | Cambodja, Kâmpôt

dag21: reading event
Hallo allemaal,

Vandaag hadden we een hele gave dag op school. We hadden een reading event. dit is 1x per kwartaal duabik had best veel geluk. De kinderen lazen stukjes voor in het Kmer en engels onder toezicht van alle ouders, leraren, leerlingen en vrijwilligers natuulijk. Ook waren er veel dans optredens en daarbij ook veel zang. al bij al een supee iets om mee te maken. Aan het einde waren prijs uitreikingen voor de beste leerlingen en ik mocht 4 prijzen uitreiken.
HOE GAAF!

De rest van de middag had ik vrij gekregen. Ik heb toem wat geregeld voor school aangezien ik ben aangenomem voor het traject dat ik heel graag wilde. Er waren 5 plekken en ik heb er 1 :) Echt heel leuk.

In de avond lekker gitaar gespeeld en gegeten. :)
Groetjes een hele blije Niels

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Niels

Ik ben Niels van Veen, een enthousiaste vrijwilliger onder de naam van Be More. Ik ben deze zomer van 10 Juni tot 10 Juli in Cambodja om daar kinderen een betere toekomst te bieden. Ik doe dit door middel van Engelse lessen en computerlessen. Ik heb er ontzettend veel zin in zeker omdat ik later ook meester wil worden. Ik update dit blog dagelijks zodat mijn familie, vrienden en andere lezers elke dag ook een stukje meemaken van de tropische sfeer in Cambodja.

Actief sinds 07 Juni 2016
Verslag gelezen: 44
Totaal aantal bezoekers 5779

Voorgaande reizen:

10 Juni 2016 - 10 Juli 2016

Mijn eerste vrijwilligers reis

21 Juni 2016 - 21 Juni 2016

dag 12: Plannen, gitaar

Landen bezocht: