Dag 15: Gitaarleraar,afscheid Elise - Reisverslag uit Kâmpôt, Cambodja van Niels Veen - WaarBenJij.nu Dag 15: Gitaarleraar,afscheid Elise - Reisverslag uit Kâmpôt, Cambodja van Niels Veen - WaarBenJij.nu

Dag 15: Gitaarleraar,afscheid Elise

Door: niels

Blijf op de hoogte en volg Niels

24 Juni 2016 | Cambodja, Kâmpôt

Helloo,

Vandaag de laatste dag voor Elise. Wat jammer dat ze weggaat bij CLS. CLS is zoveel rijker geworden en daar zijn ze heel dankbaar voor en dat hebben we gemerkt. Veel foto's knuffels en glimlachen zijn uitgedeeld. Wat een toffe middag.
Ook speelde ik vandaag gitaar voor de kinderen ze waren allemaal heel geïntresserd hoe een gitaar werkte en klonk. Ook bij de leraren vielen de ogen op de gitaar. Dus 1voor1 kwamen ze naar mij toe met de vraag of ze les mochten bij me. Dus vanaf vandaag geef ik ook 2uur op een dag gitaarles. Waar ik 0 ervaring mee heb, maar wat maakt het uit je moet flexibel zijn in Cambodja.

In de Saltfields hebben we een leuke video opgenomen die ik niet kan uploaden maar die krijgen jullie wel te zien als ik weer thuis ben :)

Nu afscheids etentje met Elise & de groep

see ya later :)

  • 24 Juni 2016 - 18:40

    Pap:

    Ha Vriend,


    Je bent weer goed bezig daar!! Geef je ze geen les in Engels, dan leer je ze wel tanden poetsen of gitaar spelen. Ze waarderen het in ieder geval bijzonder als je naar de foro's kijkt en je verhalen leest.. Mag je zeker trots op zijn !!
    Have fun !!

    Pap.

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Niels

Ik ben Niels van Veen, een enthousiaste vrijwilliger onder de naam van Be More. Ik ben deze zomer van 10 Juni tot 10 Juli in Cambodja om daar kinderen een betere toekomst te bieden. Ik doe dit door middel van Engelse lessen en computerlessen. Ik heb er ontzettend veel zin in zeker omdat ik later ook meester wil worden. Ik update dit blog dagelijks zodat mijn familie, vrienden en andere lezers elke dag ook een stukje meemaken van de tropische sfeer in Cambodja.

Actief sinds 07 Juni 2016
Verslag gelezen: 120
Totaal aantal bezoekers 5801

Voorgaande reizen:

10 Juni 2016 - 10 Juli 2016

Mijn eerste vrijwilligers reis

21 Juni 2016 - 21 Juni 2016

dag 12: Plannen, gitaar

Landen bezocht: