dag 17: Angkor wat - Reisverslag uit Kâmpôt, Cambodja van Niels Veen - WaarBenJij.nu dag 17: Angkor wat - Reisverslag uit Kâmpôt, Cambodja van Niels Veen - WaarBenJij.nu

dag 17: Angkor wat

Door: niels

Blijf op de hoogte en volg Niels

26 Juni 2016 | Cambodja, Kâmpôt

hello

WAUW, Angkor Wat is echt prachtig.Heb volgens mij nog nooit zoveel foto's MOETEN maken. Elk perspectief, natuur en gebouw moet ik een plaatje van schieten. Ik heb ecbt genoten.
We begonnen aan onze trip om half 5 in de ochtend toen onze tuk tuk langskwam om ons te brengen naar de kaartverkoop. toen we eenmaal de kaarten hadden gingen we naar Angkor Wat (het grootste tempel bezit van CamCambodja). De zonsopkomst wad echt super mooi om te zien. Ook de bij behorende tempels die eem eindje verderop lagen waren ool fantastisch.

Rond 11uur gingen we weer richting huis de groep was moe :p.Was ook wel ff lekker om in het hotel de vakantieganger uit tehangen. Gezwommen,gegeten enff douchen was niet verkeerd.

Ik mis jullie :)


  • 26 Juni 2016 - 22:17

    Heidi:

    Wauw Niels, wat een ervaring neem jij mee de rest van je leven.

  • 27 Juni 2016 - 06:04

    Opa:

    Hoi Niels,

    Dat zijn wel vroege uitstapjes en ook lange dagen voor een weekendje
    we vinden het prachtig dat je geniet en zoveel dingen ziet en meemaakt.
    Daar wordt je nooit dommer van. En gelukkig mis je ook nog wat.
    maar geniet nog even voor je het weet is het weer voorbij en moet je het doen
    met herinneringen
    groetjes van Opa & Oma

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Niels

Ik ben Niels van Veen, een enthousiaste vrijwilliger onder de naam van Be More. Ik ben deze zomer van 10 Juni tot 10 Juli in Cambodja om daar kinderen een betere toekomst te bieden. Ik doe dit door middel van Engelse lessen en computerlessen. Ik heb er ontzettend veel zin in zeker omdat ik later ook meester wil worden. Ik update dit blog dagelijks zodat mijn familie, vrienden en andere lezers elke dag ook een stukje meemaken van de tropische sfeer in Cambodja.

Actief sinds 07 Juni 2016
Verslag gelezen: 114
Totaal aantal bezoekers 5800

Voorgaande reizen:

10 Juni 2016 - 10 Juli 2016

Mijn eerste vrijwilligers reis

21 Juni 2016 - 21 Juni 2016

dag 12: Plannen, gitaar

Landen bezocht: