dag 19: Inwerken Florine, weekend plannen - Reisverslag uit Kâmpôt, Cambodja van Niels Veen - WaarBenJij.nu dag 19: Inwerken Florine, weekend plannen - Reisverslag uit Kâmpôt, Cambodja van Niels Veen - WaarBenJij.nu

dag 19: Inwerken Florine, weekend plannen

Door: Niels

Blijf op de hoogte en volg Niels

28 Juni 2016 | Cambodja, Kâmpôt

Sun sudai,

Vandaag heb ik Florine onder mijn hoede genomen. Coen (vrijwilligers coördinator) vond het een goed plan als Florine de ochtend bij mij bleef.
Onze eerste taak was weer voorlezen. Dat pakte ze goed op en ze was enthousiast bezig. het 2e uur ging ook super met voorlezen. Het 3e uur hebben we vrolijk meegzongen met de liedjes die de kinderen zongen.

In de middag stond Florine er alleen voor, maar ook dat ging feilloos.
Ik moest naar de saltfields waar ik een les gaf over school en wat ze later konden/willen worden en dat daar hard aan gewerkt moest worden om dat doel te bereiken. De kinderen pakten dat goed op en snapten waar een school nu eigenlijk voor stond.

In de avond was mijn programma ook vol want ik moest 2 leraren gitaar lesgeven. Ze vonden het superleuk en gezellig. Daar sloot ik mij ook bij
aan.
Morgen geef ik er 3 tegelijk les.

Super dag

groet Niels

  • 28 Juni 2016 - 19:53

    Opa:

    Allemaal mooie berichten hoor ik Niels
    je kan er na de vakantie tegenaan met je studie en de stage.
    en met het verwerken van alle indrukken die je hebt opgedaan.
    Het is nog even dus geniet ervan.
    Groetjes Opa & Oma.

  • 29 Juni 2016 - 00:20

    Mam:

    Hey man, Gaaf om je via skype even bezig te zien met het geven van gitaarles aan Lidah....top! Verder leuk om te horen dat het met Florine ook klikt. Mooi nieuws allemaal weer.......en.........TROTS op je dat je bent aangenomen bij de OPLIS van de PABO!! xx

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Niels

Ik ben Niels van Veen, een enthousiaste vrijwilliger onder de naam van Be More. Ik ben deze zomer van 10 Juni tot 10 Juli in Cambodja om daar kinderen een betere toekomst te bieden. Ik doe dit door middel van Engelse lessen en computerlessen. Ik heb er ontzettend veel zin in zeker omdat ik later ook meester wil worden. Ik update dit blog dagelijks zodat mijn familie, vrienden en andere lezers elke dag ook een stukje meemaken van de tropische sfeer in Cambodja.

Actief sinds 07 Juni 2016
Verslag gelezen: 106
Totaal aantal bezoekers 5802

Voorgaande reizen:

10 Juni 2016 - 10 Juli 2016

Mijn eerste vrijwilligers reis

21 Juni 2016 - 21 Juni 2016

dag 12: Plannen, gitaar

Landen bezocht: