Dag20: gitaarsessie in de bar - Reisverslag uit Kâmpôt, Cambodja van Niels Veen - WaarBenJij.nu Dag20: gitaarsessie in de bar - Reisverslag uit Kâmpôt, Cambodja van Niels Veen - WaarBenJij.nu

Dag20: gitaarsessie in de bar

Door: niels

Blijf op de hoogte en volg Niels

29 Juni 2016 | Cambodja, Kâmpôt

Sunsuday

Vandaag weer een topdag met Florine gehad op het terrein van CLS . Ook het lesgeven op de saltfields ging super. Ik heb vandaag ook mijn plannen aan Simone en de directeur doorgegeven over het organiseren van ouderavonden. Met name voor de Saltfield school, want ook de ouders moeten weten waar hun kinderen aan werken en waar school goed voor is.

Mijn avond programma was het leukst. Eerst les gegeven aan mijn gitaarstudenten, wat super ging. Daarna gingen we naar de kroeg en hebben we daar lekker gegeten. Dit was niet alles want na een tijdje vroeg de band(woensdagavond optreden) of er mensen waren die gitaar speelde etc. Nu zie je hem al aankomem. Ik speelde mee met een van de bandleden. Supergaaf en ik kreeg een applaus. Ook daar superleuke mensen ontmoet en gesproken(Paul/Frederic)

Beste avond tot nu toe.

groetjes Niels

  • 29 Juni 2016 - 21:43

    Opa & Oma:

    als je een beetje muziek kan maken, maak je snel kontakt en is het gauw gezellig
    en zo zien de foto's er ook uit.
    nog één week dus geniet er nog van, groetjes Oma & Opa.

  • 30 Juni 2016 - 00:41

    Mam:

    Ha vriend, dat ziet er weer supergezellig uit......{behalve je baardje.....}
    Kom je vlgde week wel weer richting huis?? Dikke kus van ons 3- tjes xxx








Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Niels

Ik ben Niels van Veen, een enthousiaste vrijwilliger onder de naam van Be More. Ik ben deze zomer van 10 Juni tot 10 Juli in Cambodja om daar kinderen een betere toekomst te bieden. Ik doe dit door middel van Engelse lessen en computerlessen. Ik heb er ontzettend veel zin in zeker omdat ik later ook meester wil worden. Ik update dit blog dagelijks zodat mijn familie, vrienden en andere lezers elke dag ook een stukje meemaken van de tropische sfeer in Cambodja.

Actief sinds 07 Juni 2016
Verslag gelezen: 89
Totaal aantal bezoekers 5791

Voorgaande reizen:

10 Juni 2016 - 10 Juli 2016

Mijn eerste vrijwilligers reis

21 Juni 2016 - 21 Juni 2016

dag 12: Plannen, gitaar

Landen bezocht: