Dag 1: Het begint (Amsterdam-Bangkok-Pnom Phen) - Reisverslag uit Schiphol, Nederland van Niels Veen - WaarBenJij.nu Dag 1: Het begint (Amsterdam-Bangkok-Pnom Phen) - Reisverslag uit Schiphol, Nederland van Niels Veen - WaarBenJij.nu

Dag 1: Het begint (Amsterdam-Bangkok-Pnom Phen)

Door: Niels van Veen

Blijf op de hoogte en volg Niels

10 Juni 2016 | Nederland, Schiphol

Het begint....

Het vliegtuig staat klaar en ik sta als eerste in de rij. Het eerste probleem is ook al aanwezig. In het vliegtuig is te weinig ruimte dus als oplossing moeten passasiers hun handbagage in het laadruim laten plaatsen. Ik hoop niet gekozen te worden maar ja... wat is het leven zonder een beetje spanning.

Ook afscheid nemen is toch wel moeilijk op deze momenten als velen je willen uitzwaaien. Mijn vader, vriendin, oma, tante en vrienden wilden er voor mij zijn en zijn dus ook gekomen. Mooie foto's gaan gepaard met mooie momenten en dit is er zeker één. Eén van velen in deze maand.

En dan op zo'n groot vliegveld met zoveel mensen voel je je toch wel een beetje alleen. Maar met foto's van thuis en berichtjes/brieven van Roxan (die ik alleen mag lezen als ik me verdrietig voel) gaat alles toch wel de goede kant op.

Nu 11 uur vliegen naar Bangkok en daarna 1.5 uur naar Pnom Pehn CAMBODJA.

I GOT THIS !!

groetjes Niels

  • 10 Juni 2016 - 17:30

    Mam:

    Ha lief, goede reis en ga vooral genieten! ! Dikke kus en knuffel vanuit madrid. .......mam

  • 10 Juni 2016 - 23:26

    Pa:

    Ha Vriend,
    Een goed begin is het halve werk moet je maar denken.
    Was voor mij vanmiddag het bekende momentje van "loslaten".. Toch wel ff lastig voor "die ouwe", maar het is je vanuit je ouders zeer gegund. Zo ontdek je de wereld, maar ook en misschien vooral jezelf.. Geniet ervan en mooi dat je iets kunt gaan betekenen voor anderen die het veel minder hebben dan ons. Daar zijn we trots op.!!
    Groet van Pa..

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Niels

Ik ben Niels van Veen, een enthousiaste vrijwilliger onder de naam van Be More. Ik ben deze zomer van 10 Juni tot 10 Juli in Cambodja om daar kinderen een betere toekomst te bieden. Ik doe dit door middel van Engelse lessen en computerlessen. Ik heb er ontzettend veel zin in zeker omdat ik later ook meester wil worden. Ik update dit blog dagelijks zodat mijn familie, vrienden en andere lezers elke dag ook een stukje meemaken van de tropische sfeer in Cambodja.

Actief sinds 07 Juni 2016
Verslag gelezen: 120
Totaal aantal bezoekers 5810

Voorgaande reizen:

10 Juni 2016 - 10 Juli 2016

Mijn eerste vrijwilligers reis

21 Juni 2016 - 21 Juni 2016

dag 12: Plannen, gitaar

Landen bezocht: