Dag2 Moe, bezweet en nieuwe mensen - Reisverslag uit Phnom-Penh, Cambodja van Niels Veen - WaarBenJij.nu Dag2 Moe, bezweet en nieuwe mensen - Reisverslag uit Phnom-Penh, Cambodja van Niels Veen - WaarBenJij.nu

Dag2 Moe, bezweet en nieuwe mensen

Door: Niels van Veen

Blijf op de hoogte en volg Niels

11 Juni 2016 | Cambodja, Phnom-Penh

Op 11 juni zet ik mijn eerste voet op Cambodjaanse bodem. Wat voelt het goed om weer terug in Azië te zijn. De mensen, het getoeter en de warme lucht verwelkomen mij als eerst.

Net als viera die ik ontmoette bij de overstap van Thailand naar Cambodja. Ook zij had zich opgegeven als vrijwilliger in Cambodja. We hielpen elkaar met het invullen van ons visum. Deze toffe ontmoeting eindigde al snel bij de Cambodiaanse grens waar onze wegen scheidde.
Al vlug ontmoette ik Simone de projectleider van Chumkriel. We raakten al gauw aan de praat over van alles en nog wat. Waar vriendschappen eindigen ontstaan er al snel nieuwe.

Bij de guesthouse wachtte 3 meiden die ook die dag waren aangekomen om Cambodja te ondersteunen bij verschillende projecten.

Na deze dag was mijn lichaam echt op en morgen ga ik naar Chumkriel. Niels gaat lekker op tijd liggen.

Tot morgen

  • 11 Juni 2016 - 16:36

    Karin Konijn:

    Hoi Niels,
    Wat supergaaf om te lezen dat je goed bent aangekomen,
    geniet van het Aziatische en al zoveel mensen hebt ontmoet!
    De reis is nu echt begonnen. Heel veel plezier en succes daar!
    Intussen eten wij voorlopig even frambozen en bramen maar
    geen aardbeien. Dat doen we weer als jij terug bent... :-))
    Liefs,
    Karin

  • 11 Juni 2016 - 16:36

    Karin Konijn:

    Hoi Niels,
    Wat supergaaf om te lezen dat je goed bent aangekomen,
    geniet van het Aziatische en al zoveel mensen hebt ontmoet!
    De reis is nu echt begonnen. Heel veel plezier en succes daar!
    Intussen eten wij voorlopig even frambozen en bramen maar
    geen aardbeien. Dat doen we weer als jij terug bent... :-))
    Liefs,
    Karin

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Niels

Ik ben Niels van Veen, een enthousiaste vrijwilliger onder de naam van Be More. Ik ben deze zomer van 10 Juni tot 10 Juli in Cambodja om daar kinderen een betere toekomst te bieden. Ik doe dit door middel van Engelse lessen en computerlessen. Ik heb er ontzettend veel zin in zeker omdat ik later ook meester wil worden. Ik update dit blog dagelijks zodat mijn familie, vrienden en andere lezers elke dag ook een stukje meemaken van de tropische sfeer in Cambodja.

Actief sinds 07 Juni 2016
Verslag gelezen: 139
Totaal aantal bezoekers 5789

Voorgaande reizen:

10 Juni 2016 - 10 Juli 2016

Mijn eerste vrijwilligers reis

21 Juni 2016 - 21 Juni 2016

dag 12: Plannen, gitaar

Landen bezocht: