Dag3: Kampot, Elise en een toffe vriendengroep - Reisverslag uit Kâmpôt, Cambodja van Niels Veen - WaarBenJij.nu Dag3: Kampot, Elise en een toffe vriendengroep - Reisverslag uit Kâmpôt, Cambodja van Niels Veen - WaarBenJij.nu

Dag3: Kampot, Elise en een toffe vriendengroep

Door: Niels

Blijf op de hoogte en volg Niels

12 Juni 2016 | Cambodja, Kâmpôt

Wat en dag o,o..

Vandaag kon ik door 't warme weer niet bepaald uitslapen.
Dus om 4 uur in de ochtend liep ik al volop te appen met het thuisfront.
Om half 8 namen we met Simome, Yinte, Michelle en niet te vergeten Tessa de bus naar Kampot waar we lekker alles hebben overlegd en een tour hebben gemaakt in onze verblijfplaats. Na de tour zijn we gaan zwemmen bij het café Two moons.

Elise hebben we daar ook ontmoet. Zij zal mijn huisgenoot zijn voor de komende 2 weken, waarna een ander meisje haar plaats inneemt.
Elise is een superleuk spontaan meisje die mij meteen een thuisgevoel gaf.

In de avond hebben we lekker gegeten en daarna zijn Elise en ik naar huis gegaan.

Topdag!

Tot morgen

  • 13 Juni 2016 - 00:19

    Mam:

    Dit klinkt goed Niels! Ik vlieg morgenavond weer naar huis, gaan we gauw ff skypen! Xx

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Niels

Ik ben Niels van Veen, een enthousiaste vrijwilliger onder de naam van Be More. Ik ben deze zomer van 10 Juni tot 10 Juli in Cambodja om daar kinderen een betere toekomst te bieden. Ik doe dit door middel van Engelse lessen en computerlessen. Ik heb er ontzettend veel zin in zeker omdat ik later ook meester wil worden. Ik update dit blog dagelijks zodat mijn familie, vrienden en andere lezers elke dag ook een stukje meemaken van de tropische sfeer in Cambodja.

Actief sinds 07 Juni 2016
Verslag gelezen: 117
Totaal aantal bezoekers 5807

Voorgaande reizen:

10 Juni 2016 - 10 Juli 2016

Mijn eerste vrijwilligers reis

21 Juni 2016 - 21 Juni 2016

dag 12: Plannen, gitaar

Landen bezocht: